Kädet

Uusi jumalanpalvelusohjelma vuonna 2024

1.1.2024 alkaen Parikkalan seurakunnassa vietetään yksi jumalanpalvelus sunnuntaisin ja kirkollisina juhlapyhinä klo 10.

Jumalanpalveluksen viettopaikka vaihtelee. Parikkalan alueella vietetään kaksi jumalanpalvelusta kuukaudessa. Saaren ja Uukuniemen alueella vietetään kummassakin yksi jumalanpalvelus kuukaudessa. Niinpä Parikkalan alueella ei vuoden vaihteen jälkeen ole joka sunnuntai jumalanpalvelusta. Jumalanpalvelukset on kuitenkin jatkossa tarkoitus striimata seurakunnan YouTube-kanavalle myös Saarelta ja Uukuniemeltä.

Suurina kirkollisina juhlapyhinä, kuten pääsiäisenä, pyhäinpäivänä ja jouluna jumalanpalvelus vietetään kaikilla kolmella alueella. Tällöin jumalanpalveluksen aloitusaikoja porrastetaan ja striimaus lähetetään pelkästään Parikkalasta.

Kevään jumalanpalvelusohjelmisto on julkaistu verkkosivujemme uutisissa. Jatkossa ilmoitamme kirkollisissa ilmoituksissa kahden seuraavan viikonlopun jumalanpalvelukset.