Picnic piispan kanssa Parikkalan seurakuntatalolla

Picnic menu

Iso seurakuntasali

Picnic piispan kanssa kirkkotarhassa

Picnic piispan kanssa Parikkalan seurakuntatalolla ja pihapiirissä

Eväät on katettu isoon seurakuntasaliin. Voit syödä sisällä tai ulkona.

Ohjelma eväiden syönnin lomassa
* Haitarimusiikkia: Tatjana Korpelainen
* Piispan haastattelu lasten, nuorten ja perheiden kysymyksillä
* Puuhapisteitä: jättisaippuakuplia, Parikkala-tietovisa, Mölkky, hernepussin heitto
* Arpajaiset. Pika-arvat 2 € / kpl, 3 kpl / 5 €. Maksu vain käteisellä.

Tapahtuma ja eväät ovat ilmaiset. Halutessasi voit antaa eväistä vapaaehtoisen rahalahjan käteisellä. Pakkoa tai velvollisuutta tähän ei ole. Eväistä ja arpajaisista saadut tulot lahjoitetaan Ukrainan humanitaarisen avun kuljetuskustannuksiin Mikkelin hiippakunnan kautta. Suuret kiitokset arpajaispalkintoja lahjoittaneille yrityksille ja yksityishenkilöille.

Voit auttaa Ukrainaa myös osallistumalla neulekeräykseen 6.5.-2.6.2024. Otamme vastaan erikokoisia villasukkia, lapasia yms. kirkkoherranvirastoon maanantaisin ja perjantaisin klo 9-12 ja keskiviikkoisin klo 11-14. Voit tuoda neuleita myös jumalanpalveluksiin ja muihin seurakunnan tilaisuuksiin keräyksen aikana. Karjalan Tuki - Kuusankoski ry toimittaa neuleet eteenpäin 2.6.2024.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille