Kesäkerholaisia

Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnan varhaiskasvatus ja perhetyö tarjoaa monipuolista toimintaa, sekä lapsille että aikuisille, yhdessä ja erikseen. Haluamme suojella lapsuutta, sekä tukea vanhemmuutta ja kristillistä kasvatusta.

Lapset ja vanhemmat

Lapsi on suuri ihme ja lahja. Jokaisella lapsella on oikeus oppia tuntemaan Taivaallista Isää oman kehitystasonsa mukaisesti.

Seurakunnan lapsi- ja varhaisnuorisotyö järjestävät monenlaista toimintaa; kerhot, leirit, retket, erilaiset tapahtumat ja perhekirkot kutsuvat lapsia ja vanhempia seurakunnan yhteyteen.

Retki Hoplop sisäleikkipuistoon Joensuuhun ti 5.3. klo 8.00 Parikkalasta rautatieasemalta.
Retki Hoplop sisäleikkipuistoon Joensuuhun

KESÄKERHOT PARIKKALAN SEURAKUNNAN PÄIVÄKERHOTILASSA

• kesäkuussa vkot 23–25 kaksi kertaa viikossa ke ja to päivät
  • tarkoitettu v. 2016–2019 syntyneille, eli ikäjakaumalla tänä vuonna 4-7vuotiaat
  • jos ilmoittautuneita paljon, jaamme porukan puoliksi (aamu- ja iltapäiväryhmä), kuitenkin että max.7–8 lasta/kerho.
  • KESÄKERHOON ILMOITTAUTUMINEN on 6.–31.3. eli Maaliskuun aikana!
  • lisätietoja saa lastenohjaajalta!

Ilmoittautuminen seurakunnan nettisivujen kautta.

Haku päättynyt!

SYKSYN PÄIVÄKERHORYHMIIN ILMOITTAUTUMINEN 3.4. – 5.5.2023 välisenä aikana

• vuosina 2020–2018 syntyneitä lapsia voi ilmoittaa syksyllä alkaviin päiväkerhoryhmiin huhtikuun aikana.

Eli tänä vuonna 2023 3–5-vuotiaat lapset tervetuloa kerhoon meille!

• Ilmoittautuminen netin kautta
  • kerhoihin otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä max. 7–8 lasta/kerho,
  • Ilmoittautukaa nyt keväällä ja ilmoittakaa sitten ennen kerhonalkua, mikäli tilanne muuttuu, ettei lapsi voikaan aloittaa kerhoa.

Haku päättynyt! Ryhmät ovat täynnä tälle kaudelle. Voit olla yhteydessä lastenohjaajaan ja asettua jonoon, mikäli kerhopaikka vapautuukin.