Saunakiulu ja tuikut

Miesten tapahtumat

Miesten piireissä käsitellään erilaisia elämän kysymyksiä hengellisestä ja miehisestä näkökulmasta. Parikkalan seurakunnassa on useita eri miesten piirejä. Näitä ovat muun muassa Parikkalan miestenpiiri, Äijäparkki ja Pohjoispään miestenpiiri.  Piirejä vetää vapaaehtoinen, vertaistukea antava henkilö.

Tutustu tarjontaan ja löydä itsellesi sopiva piiri!

Tapahtumat-sivulta, nettisivujen ja Parikkalan-Rautjärven Sanomien kirkollisista ilmoituksista löydät, milloin ja missä sinulle mieleinen piiri kokoontuu seuraavan kerran.

Parikkalan miestenpiiri

Parikkalan miesten piiri kokoontuu keväästä syksyyn Parikkalan seurakunnan Leirimajalla.  Ilta alkaa saunomisella ja makkaran paistolla.

Tämän jälkeen seuraa illan hengellinen osio, jossa keskustellaan jostain hengellisestä aiheesta.  Ilta lopetaan rukoukseen. Talvisaikaan piiri kokoontuu Oronmyllyn toimintakeskuksessa. Olet sydämellisesti tervetullut mukaan!

Äijäparkki

Äijäparkki kokoontuu Saari-Uukuniemi akselilla.  Äijäparkki on rento ja leppoisa miestenpiiri jossa käsitellään miehiä koskettavia asioita hengellisestä näkökulmasta.

Monesti Äijäparkissa onkin vieraana joku rikasta elämänkokemusta omaava mielenkiintoinen persoona.   Tervetuloa!

Miesten saunaillat alkavat taas tänä syksynä!

Ne pidetään maanantaisin Oronmyllyllä kerran kuukaudessa klo 18 alkaen.

Ensimmäinen tapaaminen on 11.10. Seuraavat 15.11. sekä

13.12.