Perhekerhon äitejä ja lapsia

PERHETOIMINTA JATKUU viikolta 3!

Perhekerho aloittaa ti 16.1. Kevätkauden toiminnan

Perhekerho on lasten ja aikuisten yhteinen kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Siellä on mahdollisuus tavata toisia perheitä, leikkiä ja harjoitella sosiaalisia taitoja yhdessä toisten lasten ja aikusten kanssa ja luoda ystävyyssuhteita.

Kerhossa lapset ja aikuiset puuhaavat yhdessä; siellä hiljennytään, lauletaan, leikitään, jumpataan ja askarrellaan yhdessä, sekä nautitaan pientä aamupalaa. Perhekerho kutsuu meitä pysähtymään elämän huiskeen keskellä ja jakamaan yhdessä arjen kysymyksiä.

Perhekerhot ovat maksuttomia ja sinne ei tarvitse ilmottautua etukäteen. Voit tulla kerhoon mukaan, milloin sinulle vain sopii, kerho on avoin kaikille, tervetuloa!

Avoin kaikenikäisille suunnattu Perhekerho on joka toinen viikko tiistaisin
Saaren seurakuntakeskuksella alkaen . klo 9.30-11.30

Perhemuskari aloittaa  19.1. kevätkauden toiminnan.

Muskari aloitetaan yhteisellä pienellä hartaudella. Sitten on vuorossa muskarihetki. Muskarihetken jälkeen on tarjolla kahvia, juttelua ja leikkiä. Lapsille mukaan omat pienet eväät. Muskari päättyy yhteiseen loppupiiriin.

Perjantaisin, n. 2-3 kertaa kuussa klo 9.30-11.30 Päiväkerhotilassa Parikkalassa, aluksi hartaus ja lauluhetki ja loppuaika leikkiä ja kahvittelua sisällä. Ennen kotiinlähtöä loppulaulut :)

Perhemuskari kokoontuu myös kevätkaudella ainakin kerran kuussa perjantaiaamuna Saaren seurakuntakeskuksella klo. 9.30 - 11.30. Seuraa ilmoittelua.

Avoin perhetoiminta jatkuu taas! Seuraamme AVI:lta ja kirkkohallitukselta tulevia ohjeistuksia.

Seuraa ilmoittelua lehdessä, facebookissa ja täällä! Facebookissa parhaiten löydät tiedot kun menet Lapsi-ja perhetyön sivulle ja sieltä julkaisuista katsot :) (FB:stä pitäisi näkyä vaikkei ole kirjautunut sinne)

Toiminnassa on tärkeää, että pesette tullessanne kädet tai käytätte käsidesiä. Kipeänä ei tulla mukaan toimintaan, jotta ei tartuteta muita.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

PERHEKAHVILA, joka toinen tiistai aamupäivä alkaen 12.9.2023 nuorisotila Kirnussa klo. 9.30–11.30.

myös iltaperhekahvilat parina iltana klo. 17-19

Perhekahvila on kohtaamispaikka lapsiperheille arjen keskellä, joka on yhteistyö toimintaa Kunnan, järjestöjen ja seurakunnan kanssa. Kahvilassa ei ole hartautta ja se on avoin kaikille.

Seurakunnan ja kunnan/järjestöjen perhekerho ja -kahvila vuorottelevat vuoroviikoin tiistai aamupäivisin.

PERHETOIMINTA keväällä 2024

tiistaisin ja perjantaisin klo. 9.30–11.30

(Perhekahvila, perhekerho, perhemuskari)

Pe 2.2.              SAARI srk-keskus: Perhemuskari

Ti 6.2.               PARIKKALA nuorisotila Kirnu; Perhekahvila leikkitreffit

Pe 9.2.              PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

Ti 13.2.             SAARI srk-keskus; Perhekerho, Mäenlaskua ja mahd. laskiaispullia

Pe 16.2.            PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

Ke 21.2.           Parikkala Parikkalan seurakuntatalo (huom. paikka);

Perhekahvila leikkitreffit ja Perhetoiminnan ryhmävalokuvaus klo 17.15!

Pe 23.2.            PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

TALVILOMAVIIKKO 9 (EHKÄ ON PERHEKERHO, EHKÄ EI)

TI 5.3.               Perhetoiminnan RETKIpäivä

Pe 8.3.              SAARI srk-keskus; Perhemuskari

Ti 12.3.             SAARI srk-keskus; Perhekerho Saaren kirjastossa, satu ja musiikkihetki.

Pe 15.3.            PARIKKALA päiväkerhotila: Perhemuskari

Ti 19.3.             PARIKKALA: Perhekahvila vierailee Käspaikassa

To 21.3.            PARIKKALA Kirjasto; Teatteria tarjolla

Pe 22.3.            PARIKKALA pväkerhotila; Perhemuskari

VIIKKO 13 EI KERHOJA hiljainen viikko/Pääsiäinen

Ti 26.3.             Parikkalassa Lasten Pääsiäiskirkko seurakuntatalo klo. 9.30

Ke 27.3.           Saarella Lasten Pääsiäiskirkko seurakuntakeskus klo. 10.00

Ke 3.4.              PARIKKALA nuorisotila Kirnu; IltaPerhekahvila klo 17–19, leikkitreffit

Pe 5.4.              SAARI srk-keskus; Perhemuskari

Ti 9.4.               SAARI srk-keskus; Perhekerho

Pe 12.4.            PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

Ti 16.4.             PARIKKALA nuorisotila Kirnu; Perhekahvila leikkitreffit

Pe 19.4.            PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

Ti 23.4.             SAARI srk-keskus; Perhekerho VappuEtkot, nyyttärit

Pe 26.4.            PARIKKALA päiväkerhotila; Perhemuskari

Ti 30.4.             PARIKKALA nuorisotila Kirnu; Perhekahvila, naamiaiset

Pe 3.5.              SAARI srk-keskus; Perhemuskari

Ti 7.5.               SAARI srk-keskus; Perhekerho

Ti 14.5.             Perhetoiminnan kauden yhteinen lopetushetki Harjulinnan kentällä, mukana eri toimijoita.

Aiheisiin saattaa tulla muutoksia. Erilaisten tilanteiden takia voi olla mahdollista, että kaikki eivät toteudu sellaisenaan, mutta näistä ilmoitellaan kyllä sitten joko lehdessä, facebookissa sekä nettisivuilla. Säävaraus, jos on kovin kurja sää tai paljon pakkasta niin emme ole ulkona, vaan olemme sisällä.

Perhekerho ja Perhemuskari ovat Parikkalan Seurakunnan toimintaa, niissä on alussa hartaus sekä musiikissa on hengellistä tekstiä mukana, avoin kerho kaikille.

Perhekahvila on kunnan, eri järjestöjen ja seurakunnan yhteinen toiminta, jossa ohjelmana on yhdessäoloa ja leikkimistä. Avoin toiminta kaikille.