Nuoret rannalla

Nuorille

Nuorille on seurakunnassa tarjolla paljon muutakin kuin perinteinen rippikoulu. Toiminnan tarkoituksena on, että nuoret löytäisivät tapahtumista seurakuntayhteyden, ystäviä ja hengellisen kasvupaikan. Nuori, voit vaikuttaa siihen millaista toimintaa (tapahtumia, leirejä, retkiä)  seurakunnassa on nuorille. Tervetuloa mukaan tekemään nuorten näköistä toimintaa!

ISOSKOULUTUS jatkuu keväällä 2024

Kesän 2024 rippikoululeiri järjestetään heinäkuussa Punkaharjun Vaahersalossa.

Jos olet kiinnostunut raamattupiiristä tai vaikkapa kerhonohjaamisesta esim. yhdessä ystäväsi kanssa, ota  yhteyttä Pekkaan. Kerhonohjaajana saat kerhonohjaaja- oppaan, materiaalit, koulutusta ja pienen korvauksen ohjaustehtävistäsi.

s-posti : pekka.wilska@evl.fi

Voit seurata Facebookissa / Parikkalan seurakunta/nuorisotyö-sivustolle päivittyviä tietoja ja esim. musiikkivideoita tästä linkistä:https://www.facebook.com/parikkalanseurakuntanuorisotyo/

Nuorisotyöntekijä on kerran kuukaudessa perjantaisin kunnan Kirnu-nuortenillassa valvojana.

Nuorten tapahtumia