Lumme

Naisten tapahtumat

Parikkalan seurakunnassa on useita erilaisia naisten tapahtumia. Yhteistä niille on keskustelu, hengellisten asioiden käsittely ja rento yhdessäolo.  Näitä ovat esimerkiksi naisten sauna- ja hemmotteluillat  hemmotteluillat.

Naisten rukouspiiri kokoontuu joka toinen tiistai klo 17 Parikkalan seurakuntatalolla.

Löydät tulevat tapahtumat tapahtumat-osiosta ja Parikkalan-Rautjärven Sanomien kirkollisista ilmoituksista.

Tule rohkeasti mukaan!

Naisten rukouspiiri

Naisten rukouspiiri kokoontuu joka toinen tiistai klo 17 Parikkalan seurakuntatalon pienessä salissa.

Naisten saunaillat leirimajalla

Tapahtumaan kutsutaan kaikenikäisiä ja -kokoisia naisia.Saunaillat on yleensä vietetty heinä- ja/tai elokuussa viikottain leirimajalla työntekijöiden vetämänä. Ilta alkaa saunomisen ja uinnin merkeissä klo 17, saunan jälkeen on mahdollisuus paistaa omia makkaroita tai muita tuotteita nuotiolla. Ilta päättyy kahvihetkeen ja hartauteen noin klo 19.

Naisten leirilauantai

Yleensä kerran vuodessa loppukesästä tai alkusyksystä. Tapahtuma on tarkoitettu kaikenikäisille naisille, johon on ennakkoilmoittautuminen ja osallistumismaksu 10 €. Leiriohjelma alkaa klo 10 ja kestää noin klo 20 saakka, sisältäen mm. saunomista, uintia, tarjoilua ja  hartaushetken. Ohjelma muodostuu aina ryhmän toivomusten mukaisesti. Syksyllä 2023 ei ole Naisten leirilauantaita.

Naisten hemmotteluilta

Kerran vuodessa, yleensä toukokuussa, lähellä äitenpäivää seurakunnan leirimajalla. Tapahtumaan on etukäteisilmoittautuminen, ohjelmassa on aina jokin "yllätyshoito", saunomista, tarjoilua ja hartaus.

hemmottelu