Lapset leikkivät

Päiväkerhot

Päiväkerhot on tarkoitettu 3-5-vuotiaille lapsille ja ne kestävät 2-3 h kerrallaan. Syyskaudella 2023 päiväkerhot alkavat viikolla 35. Seurakunnan päiväkerho on pienelle lapselle turvallinen paikka tutustua muihin lapsiin ja opetella toimimaan ryhmässä.

Päiväkerho on seurakunnan kasteopetusta. Kerhossa hiljennytään alttarin ääressä, kuullaan kertomuksia Raamatusta, lauletaan, leikitään, askarrellaan, liikutaan ja ihmetellään elämää.

Samalla opitaan kiitollisuutta, toisen kunnioittamista, itsensä arvokkaaksi kokemista, ryhmässä olemista ja Jumalan hyvyyteen ja huolenpitoon luottamista.

Lapsi voi osallistua yhteen ryhmään. Hakuaika syksyllä alkaviin päiväkerhoryhmiin on huhtikuu, mutta vapaita paikkoja voi tiedustella vielä kerhokauden aikana, mikäli vapaata mahdollisesti olisi. Kerhoihin otetaan 7-8 lasta/kerho/1ohjaaja. Lapsi voi aloittaa päiväkerhon sinä vuonna, kun täyttää kolme vuotta.

Tänä syksynä aloittaa 3 v. kerhoryhmä, joka kokoontuu maanantai-iltapäivällä ja  4-5 v. kerhoryhmä, joka kokoontuu pääsääntöisesti keskiviikkoisin.

Kerhot ovat tällä hetkellä täynnä!

Päiväkerhoryhmät Parikkalan seurakunnassa kaudella 2023-2024

Keväällä ilmoittautuneiden kerholaisten kerhokausi alkaa 28.9.2023 alkaen

Pietarinkujan päiväkerhotilassa, Pietarinkuja 2:

3 vuotiaiden ryhmä maanantaisin klo 13.30 - 15.30

4-5 vuotiaiden ryhmä keskiviikkoisin klo 13-15.30