kuoro laulaa Parikkalan kirkossa

Seurakunnan kuorot

Kuorot ja musiikkiryhmät ovat säännöllisesti mukana toteuttamassa messua. Ryhmiin ovat kaikki tervetulleita kesken kaudenkin.

Kuorotoimintaa on Parikkalan seurakunnassa ollut  vuodesta 1937 lähtien.

Parikkalan seurakuntakuoro, sekakuoro

Kuoroharjoitus on torstaisin klo 15.00-16:30, iso sali, Parikkalan seurakuntatalo. Ohjelmisto koostuu perinteisistä kirkkomusiikkiteoksista hengellisiin lauluihin. Kuoroa johtaa kanttori Eeva-Liisa Isosaari.

Saaren kirkkokuoro, sekakuoro

Saaren kirkkokuoro on pieni kuoro, jota johtaa kirkkomuusikko Tatjana Korpelainen. Ohjelmistossa on perinteisiä hengellisiä lauluja. Kuoro vietti 90-vuotisjuhlia vuonna 2017.

Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 15.00  -16:30, Saaren seurakuntakeskus.

Aivinat, sekakuoro

Aivinat laulaa iloista ja toivoa-antavaa musiikkia.  Laulajat tulevat koko Parikkalan kunnan alueelta ja siksi esiintymisiä on monenlaisissa tilaisuuksissa koko kunnan alueella.

Aivinoiden oma levy valmistui vuonna 2013. Levyä on myynnissä Parikkalan seurakunnan virastolla. Tuotto käytetään ryhmän toiminnan hyväksi.

Harjoitukset ovat pariton vko torstaisin klo 17.30 - 19.00  Saaren seurakuntakeskuksessa ja parillinen vko klo 18.00-19:30 Parikkalan seurakuntatalolla, johtajanaan Eeva-Liisa Isosaari.

Siivet -laulutrio

Naislaulajista koostuva trio esittää hengellisiä lauluja. Siivet harjoittelevat keskiviikkoisin klo 18.00-20.00, Saaren seurakuntakeskus. Lauluyhtyettä harjoittaa kirkkomuusikko Tatjana Korpelainen.

Yksiääniset, miesten lauluryhmä

Yksiääniset -lauluryhmä laulaa pääasiassa Viisikielinen-kirjan lauluja ja muita hengellisiä lauluja. Ryhmä kokoontuu noin kerran kuukaudessa harjoituksiin aiheena seuraavan messun ohjelmisto. Harjoitukset kutsutaan kokoon erikseen WhatsApp-viestein, jolloin ne pidetään perjantaisin klo 18.00-19.00, iso sali,Parikkalan seurakuntatalo. Yksiäänisiä johtaa kanttori Eeva-Liisa Isosaari.

kanttori

Konserttitoiminta, Aivinat, Parikkalan seurakuntakuoro, Yksiääniset